עיצוב והקמת גינות בצפון

 

מה כדאי לדעת על הקמת גינות בצפון

אין כל ספק, כי הגינה הינה אחד החלקים החשובים ביותר בחוויה שמקבלים מכל בית פרטי. היא יכולה להיות המקום השווה ביותר בבית, בו מבלים שעות רבות בכל יום, לקריאה, משחק, עבודה ואירוח. זה נכון אפילו יותר באיזור הצפון, בו בתים רבים מחזיקים בגינה מוצלחת במיוחד, ומזג האוויר מאפשר שימוש נרחב בגינה. עם זאת, גינה אשר לא מתוכננת כראוי, עלולה להיות מבוזבזת ביותר, ולא להתאים כמעט לאף שימוש. לכן, כאשר ניגשים לתכנן הקמת גינה, יש חשיבות גדולה לביצוע התכנון ברמה הגבוהה ביותר. אז אם גם אתם נמצאים בתהליך של הקמת גינה בצפון, הכתבה הזו בשבילכם.  

כיצד מעצבים גינה בצפון

כאשר ניגשים להקמת גינה, באופן טבעי, יש להתחשב בכלל הנתונים הטבעיים של האיזור. איזור הצפון, אשר התברך בגשם רב יותר, מעניק אפשרויות מגוונות יותר בבחירת הצמחייה, אשר תדרוש פחות השקייה וטיפוח בהשקעה לאיזורים אחרים בארץ. עם זאת, עם הגשם והקור, יש גם צרכים אחרים שיש להתחשב בהם. למשל, עיצוב גינה אשר תתאים לשימוש גם בחורף, ידרוש הקמת תשתיות רחבות יותר להגנה מן הגשם ומן הרוח. כמו כן, יש להתחשב בכמות הבוץ הנוצרת בזמנים גשומים, ולתכנן את שבילי הגינה כך שהמעבר ממקום למקום בה יהיה נוח גם בימים שלאחר גשם שוטף. בנוסף, גינות רבות בצפון יושבות על טופוגרפיה שאינה שטוחה, מה שמחייב ביצוע התאמות רבות. הקמת גינות בצפון אשר יושבות על צלע הר, לדוגמה, תהיה אמנם מורכבת יותר, אך במקרים רבים תהיה גם מרשימה במיוחד עם תכנון וביצוע מקצועיים.  

איך בוחרים מעצב גינות מומלץ

כמובן, ישנם אינספור פרמטרים לבחירת מעצב גינות מוצלח, כאשר כל אחד מציע דברים קצת אחרים. אחת ההמלצות החשובות ביותר בבחירת מעצב גינות, היא לבדוק עבודות קודמות של אותו מתכנן. לכן, בקשו לראות את תיק העבודות של כל מעצב פוטנציאלי, ואם התלהבתם, בקשו אף להגיע פיזית לאחת הגינות, בשאיפה לאחת דומה לזו שאתם רוצים, כדי לראות ולהרגיש אותה בעצמכם. בנוסף, וודאו כי הגישה של המעצב מתאימה באופן מדויק לציפיות שלכם. כמובן, חשוב ביותר גם לבדוק מה הצעת המחיר של המעצב כוללת בדיוק, כדי להימנע מהפתעות מצערות.  

מה משפיע על המחיר של עיצוב והקמת גינות בצפון

העלות של מעצב גינות בצפון מושפעת מלא מעט משתנים. כמובן, שטח הגינה והאלמנטים השונים שתרצו לכלול בה הינם הגורמים המשמעותיים ביותר, מכיוון שהם משפיעים מאוד על משך העבודה, כמו גם על החומרים הדרושים. גורם מרכזי נוסף הינו תנאי האדמה, משום שיש סוגי אדמות מסוימות אשר מקשות מאוד על העבודה. בכל אופן, חשוב לבחון היטב את הצעות המחיר שתקבלו, ולוודא מה הן כוללות. המחיר של עיצוב גינות בצפון הינו סכום לא מבוטל, אך חשוב לציין את ערכו הרב של שימוש באיש מקצוע, ואת העובדה שברוב המקרים זוהי החלטה משתלמת במיוחד. מעצב גינות יחסוך מכם זמן וכאבי ראש רבים, מכיוון שמעבר לעיצוב הגינה כמובן, הוא גם יעבוד באופן צמוד אל מול הקבלנים ומבצעי העבודה בפועל. בנוסף, עיצוב הגינה על ידו יבטיח כי התוצר הסופי יהיה אטרקטיבי במיוחד. בכך, הגינה שלכם תעלה את ערך הבית באופן משמעותי, ותהיה יתרון גדול במיוחד אם תרצו למכור או להשכיר את הבית בעתיד. אז אם גם אתם רוצים איש מקצוע שיעצב לכם את הגינה המושלמת, הגעתם למקום הנכון. מושיקו אריה הוא הבחירה הטובה ביותר לעיצוב גינה נהדרת עבור המשפחה. לפרטים נוספים, חייגו 052-247-5492    

שירותים נוספים

מעצב גינות

  כל בעל גינה יודע כי גינה היא הרבה יותר מסתם חלל, עיצוב ותכנון הגינה

עיצוב גינות יוקרה

  מה חשוב לדעת לפני שמקימים גינות יוקרה ללא ספק, הגינה היא אחד המקומות החשובים

עיצוב תאורת גן

  בשנים האחרונות אנו רואים עלייה מתמדת בכל הנוגע לצורך בתאורת גן והאפשרויות הקיימות לתאורה