מעצב גינות

20220602_080603

כל בעל גינה יודע כי גינה היא הרבה יותר מסתם חלל, עיצוב ותכנון הגינה הופך להיות מרכיב חשוב וחלק מהבית, ההרגשה שמקבלים הדיירים, הגדלת מרחב הבית ואפשרות להוסיף פונקציות שאינן ניתנות ליישום בתוך הבית , האווירה שיוצרת הגינה, האפשרות של בעלי חיים כמו ציפורים ופרפרים שיגיעו לצמחים, יצירת מיקרו אקלים המקטין את חום  הקיץ ויצירת הצללה , הקטנה של רוחות במקומות שידרשו ועוד. לא מעט פעמים אנו מוצאים את עצמנו משתחררים מתלאות היום, מפיגים מעט את המתח ונושמים אוויר צח בגינה. אם אתם שואלים אותנו אין דרך טובה יותר מלשבת בגינה המתוכננת נכון הן מבחינה עיצובית, הן מבחינת תאורה והן מבחינת פונקציונאליות. עיצוב גינה היא מלאכת מחשבת של ממש אשר צריכה להיעשות בליווי של איש מקצוע בעל ניסיון ומוניטין בתחום – מי הוא מעצב גינות, מה הם היתרונות בעבודה איתו ואיך מתחילים? מושיקו גינון עושה לכם מעט סדר!

מה כדאי לדעת על מעצבי גינות

לא מעט פעמים אנחנו נשאלים מה ההבדל בין "מעצב גינות" ל"גנן", רבים נוטים וטועים לחשוב כי מדובר באותו מקצוע בדיוק. כאשר אנחנו מדברים על גנן אנו מדברים על אדם אשר עבר קורס גינון ייעודי ו/או אדם בעל ניסיון וכישרון טבעי בתחום אשר דואג לתחזוקה נכונה של הגינה – גינון, תשתיות, ריהוט ייעודי ועוד. כמו כן יש הבדל גדול מאוד ברמת הידע הנדרש  בין גנן שמבצע פעולות אחזקה שוטפת וגנן המקים גינות. כמו כן יש הבדל גדול מאוד ברמת הידע הנדרש  בין גנן שמבצע פעולות אחזקה שוטפת וגנן המקים גינות.  יחד עם זאת, חשוב להבין כי "גנן" לרוב יהיה מוציא לפועל של מעצב גינות מקצועי. מעצב גינה בדרך כלל יהיה אדם בעל ניסיון בתחום הגינון אשר למד תואר אקדמי לאדריכלות נוף ו/או מחזיק בדיפלומה מטעם בית ספר להנדסאים. במהלך הלימודים לדיפלומה ו/או לתואר לומדים מעצבי הגינה לתכנן חללים פתוחים ומורכבים בצורה איכותית וטובה תוך כדי מתן דגש לאקלים, למיקום ולתנאי הסביבה. מעצבי גינה בעלי יכולות לעצב גינות פרטיות, גינות גג, גינות אורבניות, גינות ציבוריות וכל זה בצורה מקצועית, מחושבת ויעילה. לכן, כאשר נרצה לעצב את הגינה שלנו – מעצב גינה תהיה הבחירה האידיאלית עבורנו.

מה כולל שירות עיצוב גינות מקצועי

כאשר אנחנו מדברים על שירות עיצוב גינות מקצועי אנו מדברים על מלאכת מחשבת של ממש, כל שירות ניתן בתפירה אישית של הלקוח ובהתאם לצרכיו ולכן "קשה" להגיד מה כולל כל אחד מן השירותים, אך יחד עם זאת ישנם קווים מנחים אשר לוקחים חלק בכל עיצוב גינה מקצועי.

  • תכנון גינה – במסגרת עיצוב גינות מקצועי יגיע אליכם בעל מקצוע אשר יטייל יחד איתכם בגינה, ישמע על הרצונות והצרכים שלכם ועל הצרכים שלכם, יקח בחשבון את העיצוב הפנימי והחיצוני של הבית על מנת ליצור התכתבות הרמונית עם החלל ויאפיין בצורה טובה ונכונה את הגינה שלכם.
  • מקסום השטח – אף אחד מאיתנו לא אוהב שעושים "חצאי עבודות", לכן מעצב גינה יעשה כל שביכולתו על מנת למקסם את השטח בצורה הטובה ביותר, כך שלא תמצאו חלק אחד ריק ובלתי מנוצל בשטח. כמו כן, ידאג מעצב הגינה שהשטח לא יראה "עמוס" מדי ויצליח להעביר את המסר בקלות.
  • מינימום כסף, מקסימום תועלת – כמו כל לקוחות טובים גם אנחנו רוצים לקבל כמה שיותר בכמה שפחות כסף. כאשר אנחנו עובדים עם מעצב גינות מקצועי הוא ידע לנתב את התקציב שלנו בצורה נכונה בהתאם לצרכים שלנו ללא עלויות מנופחות כאלו ואחרות. כמו כן, היות ומעצב גינה עובד באופן שוטף אל מול ספקים ואנשים רבים מן התחום ניתן לראות כי המחירים אותם הוא מקבל זולים בהרבה מאלו שהיינו מקבלים באופן אישי ו/או מהגנן  – מה שחוסך לנו לא מעט כסף.
  • ידע והכוונה – ידע שווה לא מעט כסף, במסגרת שירות עיצוב גינות מקצועי מעצב הגינה יסביר לנו בצורה מקצועית על הגינה, על תפעול הגינה, על הפרחים, הצמחים והשיחים שיש לנו ואיך לטפל בהם בצורה נכונה. כל זה יעשה תוך כדי הכוונה מלאה גם לאחר העיצוב במטרה שתוכלו ליהנות מן הגינה לאורך זמן.
  • תאורה נכונה לחלל טוב יותר – מעצב גינה מקצועי ידאג עבורכם לתאורה נכונה ומותאמת אישית לחלל, לצורך העניין אם נרצה להדגיש עץ ו/או צמח מסוים או לחילופין לתת הבזק אור איכותי על פינת הישיבה.

מהם השלבים בתהליך העיצוב

כאשר אנחנו מדברים על השלבים לעיצוב גינה אנו מדברים על:

  • אפיון חלל הגינה והצרכים של הלקוח תוך כדי ניצול מקסימלי של החלל
  • התאמה נכונה של תשתיות
  • הכנת הקרקע של הגינה בצורה איכותית
  • בחירה של הצמחייה בהתאם לצרכי הלקוח – פירות, ירקות, שיחים, צמחים מטפסים ואפילו צמחי תבלין.
  • גופי תאורה איכותיים לאורך כל הגינה בהתאמה אישית
  • ליטושים סופים ואחרונים יחד עם הלקוח עד לשביעות רצונו
  • ייעוץ והכוונה לאורך ואחרי התהליך

מה היתרונות של עיצוב הגינה על ידי גנן מנוסה

כאשר אנחנו עובדים עם מעצב גינה אנו יכולים להגיד בפה מלא שאנחנו בידיים טובות, מעצב גינה הוא למעשה "גנן מנוסה" אשר מבין באין ספור אספקטים הקשורים לגינון – מבחירה נכונה של צמחיה, תחזוק ועד עיצוב פנים וחוץ מושלם ומותאם אישית – בהתאם לזאת, אנו רואים את מעצבי הגינה נחשבים כבחירה הטבעית של לא מעט משקי בית בישראל. מושיקו גינון מתמחה בעיצוב גינות ומזמינה אתכם להצטרף לחוג לקוחותינו הגדול – התקשרו אלינו עוד היום!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest